Le Siam Hotel Silom Bangkok by PCL
Hotel amb una piscina a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Lumphini
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Siam Hotel Silom Bangkok by PCL





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,4 sobre 10
Molt bo
(26 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, 1 llit de matrimoni gran

Suite de luxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 2 llits individuals

Habitació clàssica, 2 llits individuals
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Classic queen Room
Carregar totes les fotos de: One Bedroom Suite

One Bedroom Suite
Carregar totes les fotos de: Classic Room

Classic Room
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3 Convent Road, Silom, Bangrak, Bangkok, Bangkok, 10500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Styles Bangkok Silom
ibis Styles Bangkok Silom
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 675 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 3000 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1875.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Swiss Bangkok
Swiss Lodge
Swiss Lodge Bangkok
Le Siam Hotel
Le Siam Silom Bangkok By Pcl
Le Siam Hotel (Formerly Swisslodge)
Le Siam Hotel Silom Bangkok by PCL Hotel
Le Siam Hotel Silom Bangkok by PCL Bangkok
Le Siam Hotel Silom Bangkok by PCL Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Le Siam Hotel Silom Bangkok by PCL
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
17 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Keisuke
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Toshikazu, SAITAMASHI
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshikazu
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Chien Yien Kelvin
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chien Yien Kelvin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Susumu
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susumu
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
TOSHIKAZU, SAITAMASHI
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIKAZU
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
JEAN GABRIEL
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JEAN GABRIEL
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremy
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremy
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicoline
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk beliggenhed
Nicoline
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HECTOR
Viatge en parella
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HECTOR
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sejour agreable
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ashley
Viatge en parella
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashley
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brent
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel, great staff and super location
Brent
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Somchai
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Somchai
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Bryon
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
philippe
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Brent
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with great location and facilities
Brent
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Rik
6 de febr. de 2025
Rik
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
TAKAHISA
Viatge en grup
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAHISA
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Somchai
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Somchai
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Charles
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Charles
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosalind
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosalind
Estada de 4 nits (gen. 2025)