Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
taxes i impostos inclosos
3 de set. - 4 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2025
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2025
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier, cantonada

Habitació Premier, cantonada
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2025
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació exclusiva

Habitació exclusiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Any de renovació: 2025
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Executive Premier Room

Executive Premier Room
Carregar totes les fotos de: Premier Corner Room

Premier Corner Room
Carregar totes les fotos de: Premier Room

Premier Room
Carregar totes les fotos de: Family Suite With Bunkbed

Family Suite With Bunkbed
També et pot agradar

Capella Bangkok
Riba de Bangkok
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 102 opinions
Preu actual: 856 €
taxes i impostos inclosos
9 de set. - 10 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Sukhumvit Soi 13, Bangkok, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 THB per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 14:30 i les 17:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 11 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Citrus 13
Citrus 13 Hotel
Citrus 13 Hotel Bangkok Sukhumvit
Citrus Sukhumvit 13 Bangkok
Citrus Sukhumvit 13 Compass Hospitality Hotel
Citrus 13 Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 13 Compass Hospitality
Citrus 13 Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 13 by Compass Hospitality
Citrus Sukhumvit 13 by Compass Hospitality SHA Extra Plus
Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality Hotel
Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Citrus Sukhumvit 13 Nana Bangkok by Compass Hospitality
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
raymond
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
raymond
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
nguyen
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Large rooms for a family of 4 , easily
nguyen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Narindra
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Narindra
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Gary
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Family stay
Gary
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul, Burnaby
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
evaristo
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
evaristo
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Austin
11 d’abr. de 2025
Austin
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alan
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BANGKOK MARCH 2025
Simon
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
eric
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eric
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
S
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Channa
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Channa
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
mike
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
mike
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Donald
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
La
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
La
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marc
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marc
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alan
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Channa
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Channa
Estada de 2 nits (febr. 2025)