Centre Comercial Terminal 21 - 12 minuts a peu - 1.1 km
Mercat de Pratunam - 4 minuts en cotxe - 5.0 km
Com moure’s per la zona
Estació de tren de Khlong Tan: 5 min en cotxe
Estació de metro (BTS) de Phrom Phong: 6 min a peu
Bangkok (BKK-Aeroport Internacional de Suvarnabhumi): a 39 min en cotxe
Restaurants
Kenshin Izakaya - 2 minuts a peu
Nanase Ramen Phomphong Phomphong - 1 minuts a peu
Avra - 1 minuts a peu
Pan Pan - 1 minuts a peu
Starbucks - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality
Hotel de 4 estrelles amb EmQuartier
a prop
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality, amb Emporium i Centre Comercial Terminal 21 a poca distància, ofereix un detall de benvinguda diari gentilesa de la direcció, botigues a les instal·lacions i servei de bugaderia i tintoreria. Regala't un massatge tailandès o algun altre servei de l'spa. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Coco’s Café, ofereix esmorzars, dinars, sopars i una ubicació al costat de la piscina. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un centre de negocis obert les 24 hores disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents:
Una piscina a l'aire lliure amb para-sols de piscina
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
Servei de limusina o xofer, esmorzar complet (de pagament) i bicicletes de lloguer
Punt de recàrrega de cotxes elèctrics, màquina expenedora i servei de consergeria
A les opinions dels clients es diuen coses molt bones de l'esmorzar, de la piscina i de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 224 habitacions tenen detalls com ara cartes de coixins i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes. A les opinions dels clients es diuen meravelles de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient, combinacions de dutxa i banyera i assecadors de cabells
Televisors LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit
Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts
Aparcament i opcions de transport
Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 09:00 a 17:00 amb sol·licitud prèvia
Servei de limusina o xofer
Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
Aparcament amb assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
Aparcament limitat a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar complet de pagament disponible cada dia de 05:30 a 10:30: 480 THB per adult i 250 THB per nen
Cafè i te a les zones comunes
Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció cada dia
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Coco’s Café
Activitats
Compres
Lloguer de bicicletes
Piscina a l'aire lliure
Per a famílies
Bugaderia
Piscina a l'aire lliure
Comoditats
Botiga de regals o quiosc
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei d'obertura de llit
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis per a casaments
Serveis empresarials
3 sales de reunions
Centre de conferències (366 metres quadrats d'espai)
Centre de negocis obert les 24 hores
Espai de cotreball
Exterior
Para-sols de piscina
Spa
Massatges tailandesos
Servei de massatges a l'habitació
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Aparcament accessible en cadira de rodes
Ascensor
Cadires de rodes a les instal·lacions
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Corda d'emergència al bany
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
Més serveis
30 plantes
Agitadors de cafè biodegradables disponibles
Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
Canyes per beure biodegradables disponibles
Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
Energia 100 % renovable
Esmorzar vegetarià disponible
Finestres de doble vidre
Gots reutilitzables
Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
No hi ha agitadors de cafè de plàstic
No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
No hi ha canyes per beure de plàstic
Opcions d'alimentació veganes
Opcions d'alimentació vegetarianes
Política integral contra el malbaratament alimentari
Política integral de reciclatge
Sala de banquets
Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
Vaixella reutilitzable
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Carta de coixins
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable i per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Articles de tocador ecològics
Caixa forta
Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
Dutxes amb ús eficient de l'aigua
Escriptori
Il·luminació LED
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Reciclatge
Telèfon
Ús de productes de neteja ecològics
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1177.0 THB per nit
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar complet: 480 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1700 THB per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
Càrrec pel llit addicional: 1177.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit Managed Accor
Bangkok Lotus Sukhumvit Managed Accor
Hotel Lotus Managed Accor
Lotus Managed Accor
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit Managed AccorHotels
Hotel Lotus Managed AccorHotels
Bangkok Lotus Sukhumvit Managed AccorHotels
Lotus Managed AccorHotels
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit Managed by Accor
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit Managed by AccorHotels
Preguntes freqüents
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 06:00-22:00.
Quant costa allotjar-se a Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality?
Amb data 10 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality el dia 12 d’ag. de 2025 són d'almenys 84,98 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).
A quina hora es fa el registre de sortida a Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality?
Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 09:00-17:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1700 THB per vehicle.
On es troba Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality?
Aquest hotel és a Sukhumvit, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: EmQuartier i Emporium. Centre Comercial Terminal 21 i Complex Comercial CentralWorldtambé són a menys de 5 km. Estació de metro (BTS) de Phrom Phong és a 6 min a peu i Estació de metro (BTS) d'Asok, a 12 min.
Opinions: Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit 33 by Compass Hospitality
Opinions
8,6
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 555 de 1103 opinions
10-Excel·lent
555
Puntuació 8: Bo. 378 de 1103 opinions
8-Bo
378
Puntuació 6: Acceptable. 114 de 1103 opinions
6-Acceptable
114
Puntuació 4: Deficient. 31 de 1103 opinions
4-Deficient
31
Puntuació 2: Horrible. 25 de 1103 opinions
2-Horrible
25
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Ming Hong
Viatge en família amb nens petits
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Can refill the tissue and towels eveyday?
Ming Hong
Estada de 8 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tyquan
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
This is where i will stay whenever i come back. It close to every thing you can think of.
Tyquan
Estada de 6 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Marty
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Poor responsiveness from management.
Marty
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Junichi
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
場所がよく、室内もきれい。また滞在したい。
Junichi
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yasushi
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very convenient location for restaurant and BTS station
Yasushi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hirotada
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Every time I returned from going out, the room cleaning had not been done, and I had to request cleaning at the reception every time. Other than that, I am satisfied.
Hirotada
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIKARA
Viatge en família amb nens petits
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a comfortable stay this time as well. I am grateful for the cleanliness of the facility, the lobby, and the reception staff's prompt response to issues such as a malfunctioning TV remote control. I would definitely like to use this hotel again next time. Thank you. I love Bangkok even more now.
Shinjiro
Estada de 16 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
taiki
9 de jul. de 2025
taiki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Yuya
7 de jul. de 2025
Yuya
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
6 de jul. de 2025
Simon
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
TOMOYUKI
6 de jul. de 2025
TOMOYUKI
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SUMIKO
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUMIKO
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Goto
Viatge en grup
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions