Hotel Palacio Aviles, Affiliated by Meliá
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Palacio Aviles, Affiliated by Meliá





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Plaza De Espana 9, Aviles, Asturias, 33400
Sobre aquest allotjament
Hotel Palacio Aviles, Affiliated by Meliá
Allotjaments similars

Gran Hotel Brillante
Gran Hotel Brillante
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
10.0 de 10, Excepcional, 94 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 16 i 19 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 17 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 31.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
NH Palacio Ferrera
NH Palacio Ferrera Aviles
NH Palacio Ferrera Hotel
NH Palacio Ferrera Hotel Aviles
NH Collection Palacio Avilés Hotel Aviles
NH Collection Palacio Avilés Hotel
NH Collection Palacio Avilés Aviles
NH Collection Palacio Avilés
Nh Hotels Avilés
NH Collection Palacio De Aviles Spain - Asturias
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Palacio Aviles, Affiliated by Meliá
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
9,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Chesterfield
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Susana
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susana
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose, Portland
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Massimo
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Massimo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA DEL PILAR
Viatge en família
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIA DEL PILAR
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Juan Carlos
Estada de 6 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Juan Carlos
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Juan Carlos
Estada de 10 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raj, Philadelphia
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raj
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raffaele
28 de maig de 2025
Raffaele
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jan Fredrik
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan Fredrik
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kenia
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jan Fredrik
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan Fredrik
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Reza
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Pas vraiement à la heuteur de ce qu'on attendait
Reza
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
IGNACIO
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
IGNACIO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Darren
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jyri
5 de gen. de 2025
Jyri
Estada d’1 nit (des. 2024)








