ibis Auckland Ellerslie
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Auckland Ellerslie





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
19 de jul. - 20 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, 1 llit de matrimoni gran (Ibusiness)

Habitació empresarial, 1 llit de matrimoni gran (Ibusiness)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
També et pot agradar

QT Auckland
Districte Central de Negocis d'Auckland
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 506 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

72-112 Greenlane East, Ellerslie, Auckland, 1051
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Auckland Ellerslie
Novotel Auckland Ellerslie
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 943 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 39 NZD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 NZD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Classificació que proporciona Qualmark®, font de les classificacions oficials per estrelles dels allotjaments a Nova Zelanda.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Auckland Ellerslie
Ibis Hotel Auckland Ellerslie
ibis Auckland Ellerslie Hotel
ibis Ellerslie Hotel
ibis Ellerslie
ibis Auckland Ellerslie Hotel
ibis Auckland Ellerslie Auckland
ibis Auckland Ellerslie Hotel Auckland
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Auckland Ellerslie
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Paula
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amelia, Atlanta
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Amelia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carla
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Carla
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Lillian
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lillian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mathew, Melbourne
5 de maig de 2025
Mathew
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Moneka
Viatge en parella, Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moneka
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bill
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bill
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shelley
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelley
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nicholas
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Nicholas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Abby
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abby
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Dawid
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawid
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shaun
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Shaun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Novalea
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Novalea
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peter
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Vicki
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en parella
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
nathalie
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nathalie
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Keith
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kylie
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Oliver
25 de febr. de 2025
Oliver
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Susan
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (febr. 2025)