Hotel Pontes do Eume
Hotel a As Pontes de García Rodríguez amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pontes do Eume





Serveis populars
El preu actual és de 94 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

CALLE RITA RIVERA CHAO, 10, As Pontes De Garcia Rodriguez, 15320
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Spa Attica 21 Villalba
Hotel Spa Attica 21 Villalba
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 36 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pontes Eume
Hotel Pontes Eume As Pontes De Garcia Rodriguez
Hotel Pontes Eume
Pontes Eume
Hotel Hotel Pontes do Eume As Pontes De Garcia Rodriguez
As Pontes De Garcia Rodriguez Hotel Pontes do Eume Hotel
Hotel Hotel Pontes do Eume
Hotel Pontes do Eume As Pontes De Garcia Rodriguez
Pontes Eume As Pontes De Garcia Rodriguez
Hotel Pontes do Eume Hotel
Hotel Pontes do Eume As Pontes De Garcia Rodriguez
Hotel Pontes do Eume Hotel As Pontes De Garcia Rodriguez
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pontes do Eume
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Cristina
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Cristina
24 de febr. de 2025
Cristina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
rosa
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rosa
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Ángel
Viatge en parella
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ángel
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
MD
Viatge en parella
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MD
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 8 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
karl
20 d’ag. de 2024
karl
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ana Caracoche
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana Caracoche
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
xavier
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal
xavier
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ketty
13 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ketty
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Mário Alberto
Viatge de negocis
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mário Alberto
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jose Alfredo
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Alfredo
10/10, Excel·lent
yulia
Viatge en família
25 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Value for money
yulia
Estada de 6 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
lucia
30 d’oct. de 2022
lucia
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Jose
Viatge en família
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Emilio
Viatge en família
6 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Emilio
Estada de 4 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
MANUEL
Viatge en parella, Viatge en grup
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MANUEL
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
CESAR
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CESAR
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
Viatge de negocis
14 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTONIO
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Mónica
Viatge en família
18 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mónica
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Luis alberto
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis alberto
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Miguel
Viatge de negocis
10 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Miguel
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
MONICA
Viatge en família
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MONICA
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels