Hotel De Bosrand
Hotel a Ede amb esmorzar gratuït i pistes de tennis a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel De Bosrand





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 101 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual

Habitació individual, 1 llit individual
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor de plasma
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Cadira de despatx
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Calefacció
Televisor de plasma
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Un assecador de cabells
Cadira de despatx
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bosrand 28, Ede, 6718 ZN
Sobre aquest allotjament
Hotel De Bosrand
Allotjaments similars

ReeHorst
ReeHorst
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 365 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.06 EUR per persona i per nit.
- Taxa turística: 2.50 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Bosrand
Bosrand Ede
Bosrand Hotel
Bosrand Hotel Ede
Hotel Bosrand Ede
Hotel Bosrand
Hotel De Bosrand Ede
Hotel De Bosrand Hotel
Hotel De Bosrand Hotel Ede
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel De Bosrand
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
8,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Marten
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Marten
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jaap
Viatge en parella
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaap
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Petra
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Erik
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jonas
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Lambertus Johannes
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lambertus Johannes
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ellen
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ellen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Tanja
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tanja
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
E.J.
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
E.J.
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Frans
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frans
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rinia
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rinia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Florent
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florent
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leo
7 d’abr. de 2025
Leo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Graham
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Graham
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anny
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anny
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jannie
19 de des. de 2024
Jannie
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jeanet
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima plek om te overnachten
Jeanet
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Ferdinand Armand
Viatge en família
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ferdinand Armand
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Pascal
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
M.P.A
Viatge en parella
30 de juny de 2024
M.P.A
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Jan Asle
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
On the edge of the forest
Jan Asle
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ottmar
25 de juny de 2024
Ottmar
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Christof
Viatge de negocis
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christof
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
marjolijne
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l ’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marjolijne
Estada de 2 nits (maig 2024)








