50/50 Hotel Belmont
Hotel a Ede amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament 50/50 Hotel Belmont





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 131 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort, accessible

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort, accessible
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Goorsteeg 66, Ede, 6718 TB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fruitpark Hotel & Spa
Fruitpark Hotel & Spa
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 115 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.06 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 11 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
50 50 Belmont
50 50 Belmont Ede
50 50 Hotel Belmont
50 50 Hotel Belmont Ede
50/50 Hotel Belmont Ede
50/50 Belmont Ede
50/50 Belmont
50/50 Hotel Belmont Ede
50/50 Hotel Belmont Hotel
50/50 Hotel Belmont Hotel Ede
Preguntes freqüents
Opinions: 50/50 Hotel Belmont
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vincent
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martien
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martien
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
28 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Joëlle
Viatge de negocis
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top maar wel tips.
Joëlle
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Franky
Viatge de negocis
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franky
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hilary
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb place to stay
Hilary
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Frans
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frans
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Joanne
12 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanne
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superhotel
John
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
philippe
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en parella
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
P.
Viatge en parella
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
P.
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
per
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peaceful and nice
per
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en grup
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
séjour sans soucis
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Jakob
26 d’oct. de 2021
Jakob
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Hendrik
Viatge en parella
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
N H
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aanrader
N H
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Ell
Viatge en parella
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ell
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
erdwina
Viatge en grup
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
erdwina
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Eric
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Een heel fijn hotel
Eric
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Esther
Viatge en família
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esther
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
steven
Viatge de negocis
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fijn verblijf!
steven
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heel goede service
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2020)