Sir Albert Hotel, part of Sircle Collection
Hotel a la vora de l'aigua amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sir Albert Hotel, part of Sircle Collection





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 205 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals (Sir Deluxe)

Habitació Deluxe, 2 llits individuals (Sir Deluxe)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite (Sir Suite)

Suite (Sir Suite)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació (Sir Residence)

Habitació (Sir Residence)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació (Sir Boutique)

Habitació (Sir Boutique)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble (Sir Deluxe)

Habitació Deluxe, 1 llit doble (Sir Deluxe)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitoris
També et pot agradar

Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Nieuw-West
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 1.015 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Albert Cuypstraat 2-6, Amsterdam, Noord Holland, 1072 CT
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Avani Museum Quarter Amsterdam Hotel (previously NH Amsterdam Museum Quarter)
Avani Museum Quarter Amsterdam Hotel (previously NH Amsterdam Museum Quarter)
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 181 opinions
Preu actual: 199 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 EUR per nit
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 28 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 51 EUR per dia (a 150 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es permeten esdeveniments i festes (com ara reunions familiars, festes d'aniversari i casaments) a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Albert Amsterdam
Amsterdam Albert
Amsterdam Sir Albert Hotel
Hotel Albert Amsterdam
Hotel Sir Albert Amsterdam
Sir Albert
Sir Albert Amsterdam
Sir Albert Amsterdam Hotel
Sir Albert Hotel
Sir Albert Hotel Amsterdam
Sir Albert Hotel
Sir Albert Hotel Amsterdam
Sir Albert Hotel part of Sircle Collection
Preguntes freqüents
Opinions: Sir Albert Hotel, part of Sircle Collection
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Caroline
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caroline
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sadia
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sadia
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arturo
23 de juny de 2025
Arturo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomas
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roger
2 de maig de 2025
Roger
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHONG
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
CHONG
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eleanor
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleanor
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gena
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gena
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ELIZABETH
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ELIZABETH
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Masato
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Masato
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Theresa Rose
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theresa Rose
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gavin
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alain
14 de març de 2025
Alain
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location and hotel.

Tina
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tommi
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tommi
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ahmet Ferit
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay
ahmet Ferit
Estada de 2 nits (gen. 2025)