Sander
Hotel amb una cafeteria i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Museu Van Gogh
Selecciona les dates per veure els preus
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació quàdruple, 2 llits dobles
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Caixa forta
Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Caixa forta
Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Caixa forta
Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Caixa forta
Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Caixa forta
També et pot agradar

The College Hotel Amsterdam, Autograph Collection
Amsterdam Sud
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 583 opinions
Preu actual: 179 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jacob Obrechtstraat 69, Amsterdam, 1071 KJ
Sobre aquest allotjament
Sander
Allotjaments similars

De L'Europe Amsterdam
De L'Europe Amsterdam
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 875 opinions
Preu actual: 713 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 4 EUR per hora.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Amsterdam Sander
Hotel Sander
Hotel Sander Amsterdam
Sander Amsterdam
Sander Hotel
Sander Hotel Amsterdam
Sander Hotel
Sander Amsterdam
Sander Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Sander
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marathon disappointment


Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Riccardo
18 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kindness, good position, honest prize
Riccardo
Estada de 4 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
David
24 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Get what you pay for
David
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
George, Colo
19 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice small Hotel close to Museums.
George
Estada de 3 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
tugay
13 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tugay
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Megan, oxford, uk
11 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in great location, friendly staff
Megan
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Susana
31 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susana
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
jean-paul
26 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ça se défend bien !
jean-paul
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
Alexander
23 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
W/O Air
Alexander
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2017)
4/10, Deficient
Fabien
29 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel vieux et mal insonorisé sans aucun service !
Fabien
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
従業員が細かな気配りができるホテル
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Alberto, Bologna
8 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
10/10, Excel·lent
Soonah
11 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soonah
2/10, Horrible
Gustavo
7 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Fraco
Gustavo
10/10, Excel·lent
João Paulo
31 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João Paulo
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Augie Alma belle
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Augie Alma belle
8/10, Bo
Stephanie
13 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Stephanie
10/10, Excel·lent
Markus
5 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bäst i zoud
Markus
2/10, Horrible
Geoffrey
1 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Never stay here!
Geoffrey
Últimes tendències a Expedia
Hotels