Mr. Jordaan
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Els 9 Carrers
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mr. Jordaan





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(23 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Grand

Habitació doble Grand
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual

Habitació individual, 1 llit individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe, 1 llit de matrimoni gran

Suite de luxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 llit doble

Habitació doble bàsica, 1 llit doble
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per cable
També et pot agradar

Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Nieuw-West
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 1.008 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bloemgracht 102, Amsterdam, 1015TN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Mercier
Hotel Mercier
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 148 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 15 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Mr. Jordaan Hotel
Mr. Jordaan Hotel
Mr. Jordaan Amsterdam
Mr. Jordaan Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Mr. Jordaan
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose, Caxias do Sul
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Jose
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kris
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kris
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

John
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
george
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
george
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald, Kirkland
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashley
31 de maig de 2025
Ashley
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maeghan
20 de maig de 2025
Maeghan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl Annette
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl Annette
Estada de 8 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eleanor
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleanor
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janice, Kamloops
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janice
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
susan, Brockville
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
susan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Meg
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jordaan area
Meg
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose Antonio
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Antonio
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Caroline
21 d’abr. de 2025
Caroline
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charmaine
20 d’abr. de 2025
Charmaine
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Darin
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessy, Decatur
Viatge en parella
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Edouard
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edouard
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Malgorzata
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malgorzata
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arbi
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arbi
Estada de 5 nits (març 2025)