Mercure Amsterdam North Station
Hotel de luxe a Amsterdam amb un bar i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Amsterdam North Station





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 119 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, diversos llits

Habitació superior, diversos llits
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, diversos llits

Habitació superior, diversos llits
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble i sofà llit

Habitació superior, 1 llit doble i sofà llit
8,6 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Sofà llit: individual
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, 3 llits individuals

Habitació triple superior, 3 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Park House Hotel Museum Quarter, Sonder by Marriott Bonvoy
Barri dels Museus
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Espai a l’aire lliure
- Llits/bressols addicionals
8.2 de 10, Molt bé, 750 opinions
Preu actual: 139 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Termini 11, Amsterdam, 1022LB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tribe Amsterdam City
Tribe Amsterdam City
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 868 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
- Taxa de servei: 10 EUR per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22.5 EUR per adult i 12.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament fa servir energia eòlica i energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Mercure Amsterdam Amsterdam
Mercure Amsterdam North Station Hotel
Mercure Amsterdam North Station Amsterdam
Mercure Amsterdam North Station Hotel Amsterdam
Mercure Amsterdam North Station (Opening May 2022)
Mercure Amsterdam North Station (Opening February 2022)
Preguntes freqüents
Opinions: Mercure Amsterdam North Station
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alisha
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alisha
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yinyan
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yinyan
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria de Lourdes Diaz Chavez
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria de Lourdes Diaz Chavez
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Abigail Carmel McHugh de
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abigail Carmel McHugh de
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Caprice
28 de maig de 2025
Caprice
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vivian
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivian
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
Viatge en grup
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Syeda Arzoo
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Syeda Arzoo
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cho Yuen
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cho Yuen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tessa, Espoo
Viatge en grup
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tessa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmet
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Elise
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elise
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Federico
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Federico
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Pui King
30 d’abr. de 2025
Pui King
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Man
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Man
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ka Ho
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
房間整潔地理環境好交通方便
Ka Ho
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marilyn
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Marilyn
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nancy
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nancy
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kwok Ching Peter
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwok Ching Peter
Estada de 2 nits (març 2025)