Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel des Arts





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals, vistes al canal

Habitació triple, 3 llits individuals, vistes al canal
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, vistes al canal

Habitació familiar, vistes al canal
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes al canal

Habitació doble, vistes al canal
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 3 llits individuals

Habitació triple, 3 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2023
Ventilador
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
També et pot agradar

Holiday Inn Express Amsterdam - South by IHG
Amsterdam Sud
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rokin 154, Amsterdam, 1012 LE
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eden Hotel Amsterdam
Eden Hotel Amsterdam
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 1.434 opinions
Preu actual: 162 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 EUR per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
des Arts Amsterdam
Hotel des Arts Amsterdam
Hotel Arts Amsterdam
Arts Amsterdam
Hotel des Arts Hotel
Hotel des Arts Amsterdam
Hotel des Arts Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel des Arts
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathan, Sammamish
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Philip, ROSEMEAD
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Philip
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Karen
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Ismail
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ismail
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
michelle
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
michelle
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Burim
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Burim
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yasni
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasni
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tammy
Viatge en grup, Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tammy
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
dana
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
dana
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle, Timmins
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lene
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lene
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Leanne, Long Beach
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leanne
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Madely Guadalupe
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madely Guadalupe
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dario
Viatge en família amb nens petits
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dario
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
GÜVEN
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GÜVEN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keep coming back



Eric
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Frank
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Gwargeos Jeremiah
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gwargeos Jeremiah
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis, Jersey City
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
adel
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
adel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Javan
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Javan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Bernardo
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Bernardo
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Patrick, Düsseldorf
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (gen. 2025)