Galeria de fotos de l’allotjament Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
També et pot agradar

Hyatt Place Amsterdam Airport
Hoofddorp
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.157 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
31 d’oct. - 1 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

De Boelelaan 2, Amsterdam, 1083 HJ
Sobre aquest allotjament
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside by IHG
Holiday Inn Express Amsterdam - North Riverside by IHG
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.012 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
29 d’oct. - 30 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 EUR per allotjament i per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 12.50 %.
- Càrrec per serveis bàsics: 2 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 23 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 35 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Amsterdam Holiday Inn
Holiday Inn Amsterdam
Holiday Inn Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam Hotel
Holiday Inn Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam, An Ihg
Holiday Inn Amsterdam an IHG Hotel
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Hotel
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Hotel Amsterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 d’oct. de 2020
Estada de 5 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Maurice
Viatge en família
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurice
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Melanie
Viatge en grup
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Melanie
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Ahsan
Viatge en família
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Experience
Ahsan
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Carolina
Viatge en família
2 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Malgorzata
Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Malgorzata
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
sandy
1 de març de 2020
sandy
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Jilly
Viatge en família
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jilly
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Monica
Viatge en família
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
YUKO
Viatge en família
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKO
Estada de 9 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Eufrasia
Viatge en família
25 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eufrasia
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Martha, Barcelona
Viatge en família
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martha
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Kenneth
Viatge en grup
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenneth
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Gim Siong
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gim Siong
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Volkan, Genk
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Volkan
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Humberto T
Viatge en família
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Humberto T
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Bennie
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed verblijf
Bennie
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)