Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament citizenM Schiphol Airport





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 143 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(531 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Leonardo Hotel Amsterdam Leidse Square
Barri dels Museus
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.8 de 10, Excel·lent, 746 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jan Plezierweg 2, Schiphol, 1118 BB
Sobre aquest allotjament
citizenM Schiphol Airport
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.29 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 29 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 29.00 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Núm. d'identificació fiscal: NL819282212B02
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Amsterdam Airport hotel citizenM
citizenM Amsterdam Airport hotel
citizenM hotel Amsterdam Airport
hotel citizenM Amsterdam Airport
citizenM Hotel
citizenM Schiphol Airport
citizenM
Citizenm Schiphol Schiphol
citizenM Schiphol Airport Hotel
citizenM Schiphol Airport Schiphol
citizenM Schiphol Airport Hotel Schiphol
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: citizenM Schiphol Airport
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
9,0
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ross
Viatge en parella
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ross
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Bunmi
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bunmi
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jessie
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jessie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Laura
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Geoffrey
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geoffrey
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Dick, Centennial
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dick
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Arturo
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arturo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en família
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jose
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
FELIPE
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIPE
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Elisa
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Timo
Viatge en parella, Viatge en família
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timo
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kristen, Seattle
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
Viatge en parella
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge en parella
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Allan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Leslie
Viatge de negocis
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
oliver
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
oliver
Estada d’1 nit (set. 2025)