In 't Holt 1654
Hotel a Zuidhorn amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament In 't Holt 1654





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 121 €
taxes i impostos inclosos
5 de gen. - 6 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Hoofdstraat, Zuidhorn, GR, 9801 BW
Sobre aquest allotjament
In 't Holt 1654
Allotjaments similars

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard
Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 463 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 12.50 EUR per adult i 7.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
't Holt 1654 Hotel Zuidhorn
't Holt 1654 Hotel
't Holt 1654 Zuidhorn
't Holt 1654
Hotel In 't Holt 1654 Zuidhorn
Zuidhorn In 't Holt 1654 Hotel
Hotel In 't Holt 1654
In 't Holt 1654 Zuidhorn
In 't Holt 1654 Hotel
In 't Holt 1654 Zuidhorn
In 't Holt 1654 Hotel Zuidhorn
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: In 't Holt 1654
9,2
Fantàstic
9,0
Neteja
8,0
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Lena
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lena
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Martin van
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin van
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Menko
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Menko
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Otmar
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Otmar
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jac
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jac
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Uwe
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Uwe
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bo
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Marcel
Viatge de negocis
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relaxed verblijf
Marcel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Krister
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toppen fint till mycket bra pris!



Krister
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wilma
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilma
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Cor
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Cor
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christopher
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Heleen
1 de maig de 2025
Heleen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
bart
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
bart
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Georg
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Georg
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Annelies van
Viatge en parella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annelies van
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
28 de gen. de 2025
Michael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pieter
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Zoe
Viatge en parella
15 de des. de 2024
Zoe
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Roel
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Roel
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Axel
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Axel
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Marnix
29 de set. de 2024
Marnix
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Henry, Stittsville
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada d’1 nit (set. 2024)








