Rizom Tatil Koyu
Hotel en primera línia de platja amb 2 piscines a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rizom Tatil Koyu





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tigem Arazileri Ici Kamplar Bolgesi, Yalova, 77200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramada by Wyndham Yalova
Ramada by Wyndham Yalova
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 229 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Per property policy, women must wear a hasema (Islamic swimwear) on the beach. This property's indoor pool is available to women from 10 AM to 4 PM and to men from 5 PM to 10 PM. This property offers separate outdoor pools for men and women. Per property policy, boys age 6 and older can swim in the men's pool and girls age 6 and older can swim in the women's pool.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Rizom Tatil Koyu All Inclusive All-inclusive property Yalova
Rizom Tatil Koyu All Inclusive All-inclusive property
Rizom Tatil Koyu All Inclusive Yalova
Rizom Tatil Koyu All Inclusive
Rizom Tatil Koyu Inclusive
Rizom Tatil Koyu Hotel
Rizom Tatil Koyu Yalova
Rizom Tatil Koyu Hotel Yalova
Rizom Tatil Koyu All Inclusive
Preguntes freqüents
Opinions: Rizom Tatil Koyu
Opinions
7,2
Bo
6,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
24 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Fevzi
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fevzi
Estada de 4 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
reyhan
3 de set. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
muahafazakar tatil ne demek?
reyhan
Estada de 5 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
29 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Faruk
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Oda temizliği ve genel w.c biraz daha ilgi gerek.
Faruk
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Mansoor
11 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
يصلح للعوائل
Mansoor
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Yousef
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Need some improvement to be perfect
Yousef
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Rani
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An Imazing resort
Rani
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
مشاعل
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
مشاعل
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
M.Qari, MADINAH, Saudi Arabia
Viatge en família amb nens petits
30 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.Qari
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Zehra, Mainz
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Zehra
Estada de 6 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
Ziya
2 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziya
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
Recep
21 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tatil
Recep
Estada de 3 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Hakan
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hayal kırıklığı
Hakan
Estada de 4 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Ossamah
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
مكان مناسب للعائلة
Ossamah
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
HAO
17 de juny de 2018
HAO
Estada de 3 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Abdulrahman
14 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
مناسب للعائله



Abdulrahman
10/10, Excel·lent
Sukran
8 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sukran
10/10, Excel·lent
Abdullah
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació