Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Laurabos





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laurabosweg 8, Weert, 6006 VR
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.67 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17.5 EUR per adult i 17.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25.00 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Crossmoor Hotel Weert
Crossmoor Hotel
Crossmoor Weert
Crossmoor
Crossmoor
Hotel Laurabos Hotel
Hotel Laurabos Weert
Hotel Laurabos Hotel Weert
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Laurabos
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en parella
15 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefan
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Ruth
27 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruth
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Yung, Amstelveen
16 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed gelegen hotel in alle rust.
Yung
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Magnus
27 de maig de 2018
Magnus
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Kristof
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristof
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De moeite waard om te ontdekke.
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima Hotel, waren hier om Bospop te bezoeken
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Konstantinos
27 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Konstantinos
10/10, Excel·lent
Michael
23 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Use Hotels.com & get an old, worn room by parking
Viatger verificat
8/10, Bo
Harri, Borås
27 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lugnt, lummigt familjärt
Harri
6/10, Acceptable
James
21 de set. de 2015
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Einladendes Hotel, allerdings Schwächen im Service
James
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació