10/10, Excel·lent
Jens, Heidelberg


L'spa de les instal·lacions té 2 sales de tractaments, amb sales de tractaments per a parelles. L'spa de l'allotjament ofereix massatges amb pedres calentes, servei de massatges a l'habitació i massatges suecs. Els tipus de tractaments disponibles inclouen aromateràpia, tractaments aiurvèdics, exfoliacions corporals i tractaments facials. Una sala de vapor, una sauna i una piscina d'hidromassatge completen la llista d'instal·lacions de l'allotjament.
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.
Amb data 22 de set. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Byblos Art Hotel Villa Amista el dia 29 de set. de 2025 són d'almenys 382,60 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 30 EUR per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).
Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 85 EUR per vehicle.
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova