Motel Koolen
Hotel a Velp amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Motel Koolen





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 121 €
taxes i impostos inclosos
13 de gen. - 14 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tolschestraat 1, Velp, Velp, 5363 TB
Sobre aquest allotjament
Motel Koolen
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Umberto
Hotel Restaurant Umberto
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 114 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.85 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Koolen Grave
Motel Koolen
Motel Koolen Grave
Motel Koolen Velp
Motel Koolen Hotel
Motel Koolen Hotel Velp
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Motel Koolen
8,2
Molt bo
8,8
Neteja
6,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Oskar
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Really exceptional service
Oskar
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Steiger
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steiger
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
G
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
G
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jan
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
John
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Suzanne
19 de maig de 2023
Suzanne
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
HappyWouter
Viatge en parella
14 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HappyWouter
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Remy
10 d’oct. de 2022
Remy
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Naga Laxmi Reddy
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naga Laxmi Reddy
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Jan, Bodegraven
Viatge en parella
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en grup
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overnigight Stop.
David
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
H.T.
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H.T.
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
Joop, Zuid Holland
21 de març de 2018
Lekker dichtbij Sauna Oase
Joop
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Detlev
13 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Detlev
Estada d’1 nit (set. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Gastvrij motel
Viatger verificat
8/10, Bo
Richard
8 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Richard
6/10, Acceptable
Elly, Hoevelaken
18 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja
lag dicht bij bos en bus en restaurant
Elly
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Reichhaltiges Frühstück - nicht inklusive
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Jan Gerdes, Friedeburg
13 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








