The Palmer Collective
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Terminal de Ferri de Magnetic Island
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Palmer Collective





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12 14 Palmer Street, South Townsville, QLD, 4810
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Belmoral Corporate Suites
Belmoral Corporate Suites
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 147 opinions
Preu actual: 111 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 14 i 30 AUD per adult, i entre 14 i 30 AUD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 30.0 AUD per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 AUD per estada.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Star Ratings Australia, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Austràlia, n'ha atorgat una a l'allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Hotel Townsville
Townsville Central Hotel
Townsville Ibis
Townsville Central Hotel formerly Ibis Townsville
Central Hotel formerly Ibis
Townsville Central formerly Ibis Townsville
Central formerly Ibis
Townsville Central
Ibis Townsville
Townsville Central Hotel (formerly Ibis Townsville)
Townsville Central Hotel
The Palmer Collective Hotel
The Palmer Collective South Townsville
The Palmer Collective Hotel South Townsville
Preguntes freqüents
Opinions: The Palmer Collective
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David, Glenella
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Shirley
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shirley
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denis, Kelso
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Bryan
Viatge en família
20 de març de 2025
Disgusted
Bryan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bree
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bree
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kathy
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathy
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Shannon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Thibaut
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thibaut
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathew
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mathew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Pratikkumar
5 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pratikkumar
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Samantha
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samantha
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonard
Viatge en parella
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonard
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tanya
24 de gen. de 2025
Tanya
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Charles
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Know what you'll get
Charles
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
I Ketut
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
I Ketut
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
roger
19 de gen. de 2025
roger
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
9 de gen. de 2025
Danny
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Adam
1 de gen. de 2025
Adam
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Anthea
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthea
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gavin
Viatge de negocis
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Gavin
Estada de 3 nits (des. 2024)