Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Millennials Shibuya





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Cabana, només per a dones (NeighboringSmart Pods, forTwo,Over 18)

Cabana, només per a dones (NeighboringSmart Pods, forTwo,Over 18)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitori independent
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
15 banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Cabana, dormitori mixt (Smart Pod, with Projector, Over 18)

Cabana, dormitori mixt (Smart Pod, with Projector, Over 18)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
15 banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Cabana, dormitori mixt (Smart Pod, Over 18)

Cabana, dormitori mixt (Smart Pod, Over 18)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(21 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
15 banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Cabana, només per a dones (Smart Pod, Over 18)

Cabana, només per a dones (Smart Pod, Over 18)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
15 banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Cabana, dormitori mixt (Neighboring Smart Pods, for Two)

Cabana, dormitori mixt (Neighboring Smart Pods, for Two)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
15 banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Cabana, dormitori mixt (Neighboring Smart Pods, for Two)

Cabana, dormitori mixt (Neighboring Smart Pods, for Two)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Aire condicionat
Dormitori independent
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
15 banys
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Tokyu Stay Tsukiji (Tokyo Ginza Area)
Chuo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-20-13 Jinnan, Shibuya-ku, Tokyo, Tokyo, 150-0041
Sobre aquest allotjament
The Millennials Shibuya
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Millennials Shibuya Hotel
Millennials Shibuya
The Millennials Shibuya Tokyo
The Millennials Shibuya Hotel
The Millennials Shibuya Tokyo
The Millennials Shibuya Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: The Millennials Shibuya
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de set. de 2025
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Donnabelle
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donnabelle
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Kenneth
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Kenneth
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo, winnetka
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Mitchell
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitchell
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jesse
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesse
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
賢一
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
賢一
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Atsuhiro
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Atsuhiro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryosuke
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryosuke
Estada de 10 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric, Irvine
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Eric
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
jason
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jason
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Remmus
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Remmus
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
れいこ
2 d’ag. de 2025
れいこ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kendell Calev Kyle
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kendell Calev Kyle
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brendon
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brendon
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
19 de jul. de 2025
Ian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
nico, Coquitlam
10 de jul. de 2025
nico
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Longsen
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Longsen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon Nils Olov
9 de jul. de 2025
Simon Nils Olov
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristine
8 de jul. de 2025
Kristine
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Revanth kumar
7 de jul. de 2025
Revanth kumar
Estada de 3 nits (juny 2025)