Sakura Hotel Nippori
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Carrer Comercial Yanaka Ginza
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Hotel Nippori





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (with Shared Bathroom, Single)

Habitació tradicional (with Shared Bathroom, Single)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, bany compartit (Western Style, 3 Persons)

Habitació, bany compartit (Western Style, 3 Persons)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (with Shared Bathroom, 2 Persons)

Habitació tradicional (with Shared Bathroom, 2 Persons)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, bany compartit (Western Style, Single Use)

Habitació, bany compartit (Western Style, Single Use)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, bany compartit (Western Style, 2 Persons)

Habitació, bany compartit (Western Style, 2 Persons)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica, 4 dormitoris

Habitació quàdruple bàsica, 4 dormitoris
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (with Shared Bathroom, 4 Persons)

Habitació tradicional (with Shared Bathroom, 4 Persons)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (with Shared Bathroom, 3 Persons)

Habitació tradicional (with Shared Bathroom, 3 Persons)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
4 Banys
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Mitsui Garden Hotel Kyobashi Tokyo Station
Chuo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 158 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sendagi 3-43-15, Bunkyo-ku, Tokyo, 113-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel STAY&GO Iriyakita
Hotel STAY&GO Iriyakita
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Microones
8.6 de 10, Excel·lent, 71 opinions
Preu actual: 76 €
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 500 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children age 0-10 for items such as extra bedding and meals.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Sakura Hotel Nippori Tokyo
Sakura Nippori Tokyo
Sakura Nippori
Sakura Hotel Nippori Hotel
Sakura Hotel Nippori Tokyo
Sakura Hotel Nippori Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Sakura Hotel Nippori
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Luis Iván
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Iván
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
???
6 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Austen
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Austen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Season
Viatge en grup
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Season
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nikhil Robert
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikhil Robert
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abegail
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abegail
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nanako
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nanako
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
15 de maig de 2025
Alexander
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Panadda
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Panadda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mi*p
6 de maig de 2025
Mi*p
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Masahiro
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Masahiro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
NESMA-EL-SABAH
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NESMA-EL-SABAH
Estada de 10 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
stefano
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
stefano
Estada de 9 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Wu
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Wu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Justyna
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Justyna
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Douglas
22 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Joseph
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Joseph
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrien
20 d’abr. de 2025
Adrien
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kunihisa
Viatge en família amb nens petits
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kunihisa
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Luis Eduardo
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Luis Eduardo
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Maria Cristina
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maria Cristina
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Chona
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Chona
Estada de 4 nits (març 2025)