Sakura Fleur Aoyama
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Cruïlla de Shibuya
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Fleur Aoyama





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 119 €
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (above 6 years old only)

Habitació doble estàndard, no fumadors (above 6 years old only)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Un cobrellit
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.005 opinions
Preu actual: 148 €
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-14-15 Shibuya, Shibuya-Ku, Tokyo, Tokyo-to, 150-0002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shibuya Granbell hotel
Shibuya Granbell hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 1.059 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Aoyama Sakura
Sakura Aoyama
Sakura Fleur
Sakura Fleur Aoyama
Sakura Fleur Aoyama Hotel
Sakura Fleur Aoyama Hotel Tokyo
Sakura Fleur Aoyama Tokyo
Hotel Sakura Fleur Aoyama
Sakura Fleur Aoyama Hotel Shibuya
Sakura Fleur Aoyama Shibuya, Tokyo
Sakura Fleur Aoyama Shibuya
Hotel Sakura Fleur Aoyama
Sakura Fleur Aoyama Hotel
Sakura Fleur Aoyama Tokyo
Sakura Fleur Aoyama Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Sakura Fleur Aoyama
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
28 de maig de 2025
Brandon
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
GERARDO
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GERARDO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
????
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
GERARDO
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GERARDO
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
??
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
David
22 d’abr. de 2025
David
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aaron
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Smriti
9 d’abr. de 2025
Smriti
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
olivia
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
olivia
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francis
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francis
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brad
5 d’abr. de 2025
Brad
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
gary
Viatge en família
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
gary
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sean, Ontario
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leo
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
luz
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
luz
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cyrah
Viatge en parella
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cyrah
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ernesto
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernesto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge en grup
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
amaury
1 de març de 2025
amaury
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en grup
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)