Sakura Cross Hotel Akihabara
Hotel a Tòquio, a prop de l'atractiu següent: Parc d'Ueno
Galeria de fotos de l’allotjament Sakura Cross Hotel Akihabara





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 109 €
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, no fumadors

Suite familiar, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
També et pot agradar

ICI HOTEL Asakusabashi
Taito
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 109 €
9 de des. - 10 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

KandaSudacho 2-9-1, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Sobre aquest allotjament
Sakura Cross Hotel Akihabara
Allotjaments similars

THE TOURIST HOTEL & Cafe AKIHABARA
THE TOURIST HOTEL & Cafe AKIHABARA
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 694 opinions
Preu actual: 83 €
10 de des. - 11 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
SakuraCrossHotel Akihabara tentative Tokyo
SakuraCrossHotel Akihabara tentative Hotel Tokyo
SakuraCrossHotel Akihabara tentative Hotel
Hotel SakuraCrossHotel Akihabara tentative Tokyo
Tokyo SakuraCrossHotel Akihabara tentative Hotel
SakuraCrossHotel Akihabara tentative Hotel Tokyo
SakuraCrossHotel Akihabara tentative Tokyo
Hotel SakuraCrossHotel Akihabara tentative Tokyo
Tokyo SakuraCrossHotel Akihabara tentative Hotel
Hotel SakuraCrossHotel Akihabara tentative
Sakura Cross Hotel Akihabara Tokyo
Sakura Cross Akihabara Tokyo
Sakura Cross Akihabara
Hotel Sakura Cross Hotel Akihabara Tokyo
Tokyo Sakura Cross Hotel Akihabara Hotel
Hotel Sakura Cross Hotel Akihabara
SakuraCrossHotel Akihabara tentative
Sakura Cross Akihabara Tokyo
Sakura Cross Akihabara Tokyo
Sakura Cross Hotel Akihabara Hotel
Sakura Cross Hotel Akihabara Tokyo
Sakura Cross Hotel Akihabara Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Sakura Cross Hotel Akihabara
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Kerri
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerri
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
Viatge en família
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Chizu
19 de set. de 2025
Chizu
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
hana
13 de set. de 2025
hana
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Karen
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Karen
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en grup
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
まさし
1 de set. de 2025
まさし
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hyun Jeong
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hyun Jeong
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MIE
14 d’ag. de 2025
MIE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
まどか
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
まどか
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Den
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Den
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Hara
30 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hara
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Janis
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceeded Expectations
Janis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Phuong
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phuong
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOKA
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMOKA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Tsugumi
5 de jul. de 2025
Tsugumi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Min hui
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
有噪音問題
Min hui
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudine
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudine
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sokmom
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sokmom
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
Viatge en família amb nens petits
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada de 4 nits (abr. 2025)

















