JR-EAST HOTEL METS OMORI
Hotel a Tòquio amb servei de recepció obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament JR-EAST HOTEL METS OMORI





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 71 €
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior, no fumadors (for 1 person)

Habitació individual superior, no fumadors (for 1 person)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior, no fumadors (for 2 persons)

Habitació individual superior, no fumadors (for 2 persons)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors (for 1 person)

Habitació doble superior, no fumadors (for 1 person)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors (for 2 persons)

Habitació doble superior, no fumadors (for 2 persons)
El més destacat
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (for 1 person)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (for 1 person)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (for 2 persons)

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors (for 2 persons)
El més destacat
Entrada amb clau mòbil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Superior Queen Room Non-Smoking

Superior Queen Room Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room - Non-Smoking

Superior Twin Room - Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Superior Single Room Non-Smoking

Superior Single Room Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room Non-Smoking

Superior Double Room Non-Smoking
També et pot agradar

MONday Apart Premium Akihabara Asakusabashi Sta.
Taito
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.6 de 10, Excepcional, 356 opinions
Preu actual: 178 €
19 de nov. - 20 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-6-16 Omori-Kita, Tokyo, Tokyo, 143-0016
Sobre aquest allotjament
JR-EAST HOTEL METS OMORI
Allotjaments similars

Tmark City Hotel Tokyo Omori
Tmark City Hotel Tokyo Omori
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 70 €
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 1000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
JR EAST HOTEL METS OMORI
JR-EAST HOTEL METS OMORI Hotel
JR-EAST HOTEL METS OMORI Tokyo
JR-EAST HOTEL METS OMORI Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: JR-EAST HOTEL METS OMORI
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Soji
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Soji
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Miwako
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miwako
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
KEITH
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEITH
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
カツシ
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
カツシ
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Naoki
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Naoki
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Huiwen
4 d’ag. de 2025
Huiwen
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
masayuki
4 d’ag. de 2025
masayuki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michele
26 de jul. de 2025
Awesome Hotel
Michele
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Prasad, Singapore
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prasad
Estada de 12 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Takeshi
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Takeshi
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
JUN
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUN
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yuiko
2 de juny de 2025
Yuiko
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Yee
2 de juny de 2025
Wai Yee
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Takeshi
1 de juny de 2025
Takeshi
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takeshi
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Takeshi
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
morihiko
Viatge de negocis
18 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
チェックインで全ての印象が決まる
morihiko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dale
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dale
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROSHI
2 de maig de 2025
HIROSHI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Takeshi
1 de maig de 2025
Takeshi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
YOUNG CHUL
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOUNG CHUL
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yee Mei
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yee Mei
Estada de 6 nits (abr. 2025)

















