Inno Family Managed Hostel Roppongi
Alberg a Tòquio, a poca distància a peu de l'atractiu següent: Sala Suntory
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Inno Family Managed Hostel Roppongi





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit econòmic, dormitori mixt (Up to 16 persons)

Dormitori compartit econòmic, dormitori mixt (Up to 16 persons)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
2 Banys
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica, no fumadors, bany compartit

Habitació triple econòmica, no fumadors, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit econòmic, només per a dones (Up to 16 persons)

Dormitori compartit econòmic, només per a dones (Up to 16 persons)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
2 Banys
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica, no fumadors, bany compartit

Habitació amb dos llits individuals econòmica, no fumadors, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cuina compartida/comuna
També et pot agradar

Shinagawa Prince Hotel
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 4.139 opinions
Preu actual: 112 €
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-7-2 Akasaka, Minato-ku, Tokyo, 107-0052
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Centurion Hotel Ikebukuro
Centurion Hotel Ikebukuro
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.011 opinions
Preu actual: 52 €
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1500 JPY per nit (a 10 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Inno Family Managed Hostel
Inno Family Managed Roppongi
Inno Family Managed
Inno Family Managed Hostel Roppongi Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Inno Family Managed Hostel Roppongi
Opinions
6,8
6,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Ren
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ren
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Kouhei, 札幌市
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kouhei
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
ATSUNARI
Viatge de negocis
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また利用したいです。
ATSUNARI
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
セキュリティ強化お願いします☆
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
コスパ最高
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
JEONGHO
7 de maig de 2019
JEONGHO
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Luon, Marunouchi
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luon
Estada de 28 nits (març 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets