Hotel Resol Ueno
Hotel a Tòquio amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Ueno





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(16 opinions)
El més destacat
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors

Habitació doble econòmica, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Moderate Semi-Double Room

Moderate Semi-Double Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
Carregar totes les fotos de: Moderate Single Room

Moderate Single Room
També et pot agradar

Mitsui Garden Hotel Roppongi Tokyo Premier
Minato
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.2 de 10, Fantàstic, 628 opinions
Preu actual: 108 €
6 de gen. - 7 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7-chome-2-9 Ueno, Tokyo, Tokyo, 110-0005
Sobre aquest allotjament
Hotel Resol Ueno
Allotjaments similars

Mitsui Garden Hotel Ueno Tokyo
Mitsui Garden Hotel Ueno Tokyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 147 €
14 de gen. - 15 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 800 JPY per adult i 800 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Ueno Hotel
Hotel Resol Ueno Tokyo
Hotel Resol Ueno Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Resol Ueno
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Suparat
Viatge en família
10 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Suparat
Estada de 5 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Lauren
6 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en parella
29 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Mang Yui
29 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mang Yui
Estada de 3 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Lawrence
28 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence
Estada de 7 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
jiaying
25 de nov. de 2025
jiaying
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Peng
Viatge en família
24 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peng
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
James
24 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
James
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
22 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 9 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Jordan
21 de nov. de 2025
Jordan
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Hilary
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hilary
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie, St Albert
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Marie
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Misia
31 d’oct. de 2025
Misia
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Peter
24 d’oct. de 2025
Peter
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
matteo
Viatge en família
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
matteo
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yue Kei
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yue Kei
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Hope
Viatge en parella
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hope
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Quang
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Quang
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
20 d’oct. de 2025
Michael
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Holly
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holly
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Sara
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
JOSE RAUL
1 d’oct. de 2025
JOSE RAUL
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ari
Viatge en parella
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ari
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Racyl Tamar
Viatge en família
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Racyl Tamar
Estada de 4 nits (set. 2025)

















