Henn na Hotel Tokyo Ginza
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 6 minuts a peu de Mercat Exterior de Tsukiji
Galeria de fotos de l’allotjament Henn na Hotel Tokyo Ginza





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
7 de des. - 8 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, no fumadors

Habitació individual Deluxe, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Corner)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Corner)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Corner twin room

Corner twin room
Carregar totes les fotos de: Semi Double Room(Deluxe Single Room)

Semi Double Room(Deluxe Single Room)
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
També et pot agradar

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.798 opinions
Preu actual: 389 €
21 de nov. - 22 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-2-1 Tsukiji, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0045
Sobre aquest allotjament
Henn na Hotel Tokyo Ginza
Allotjaments similars

Henn na Hotel Premier Tokyo Asakusa Tawaramachi
Henn na Hotel Premier Tokyo Asakusa Tawaramachi
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 625 opinions
Preu actual: 96 €
8 de des. - 9 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta targetes de crèdit amb xip i número PIN per als pagaments que s'efectuïn a les instal·lacions
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Robot Hotel Henn na Hotel Tokyo Ginza
Robot Hotel Henn na Hotel Ginza
Robot Henn na Tokyo Ginza
Robot Henn na Ginza
Henn Na Tokyo Ginza Tokyo
Henn na Hotel Tokyo Ginza Hotel
Henn na Hotel Tokyo Ginza Tokyo
Henn na Hotel Tokyo Ginza Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Henn na Hotel Tokyo Ginza
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenny
Viatge en família amb nens petits
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenny
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
paul
Viatge en família
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
paul
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
HATSUMI
Viatge en família amb nens petits
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
HATSUMI
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffery
Viatge en grup
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffery
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA
Estada de 10 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hisashi
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hisashi
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
KHOA
Viatge en família
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KHOA
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família amb nens petits
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 9 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose, Draper
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuhide
Viatge en família amb nens petits
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuhide
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SHINICHI
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINICHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Tokyo hotel stay!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura, Victoria
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi
Viatge de negocis, Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Koichi
9 de jul. de 2025
Koichi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
TAMARI
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
TAMARI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Esen
5 de jul. de 2025
Esen
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Anna
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Anna
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Phuc-Quang
29 de juny de 2025
Phuc-Quang
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ngoc
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ngoc
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
RINA
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RINA
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sekang
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sekang
Estada de 3 nits (juny 2025)

















