Hotel The Glanz
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Roppongi Hills
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel The Glanz





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 186 €
26 de nov. - 27 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, fumadors (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)

Habitació Deluxe, fumadors (long stay, Checkin 2PM/Checkout noon)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Aire condicionat
Cortina opaca
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

MONday Apart Nihonbashi Ningyocho (Formerly MONday Apart Nihonbashi Suitengumae)
Chuo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 253 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-21-3 Azabu Juban, Minato-Ku, Tokyo, 106-0045
Sobre aquest allotjament
Hotel The Glanz
Allotjaments similars

APA Hotel & Resort Roppongi Ekihigashi
APA Hotel & Resort Roppongi Ekihigashi
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 2.370 opinions
Preu actual: 86 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
- Càrrec pel servei de neteja: 0 JPY per allotjament i per nit
- Càrrec per les tovalloles: 0 JPY per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL GLANZ Tokyo
HOTEL GLANZ
GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel
HOTEL THE GLANZ Tokyo
HOTEL THE GLANZ Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel The Glanz
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Talia, SIMI VALLEY
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Talia
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIHITO
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIHITO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gisella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisella
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KENGO
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
KENGO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació


Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
4 de gen. de 2025
Alejandro
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sheldon
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheldon
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Min-Jean
Viatge en parella
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Min-Jean
Estada de 8 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Matt, Lehi
Viatge en parella
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
nicholas
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nicholas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Tomoko
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomoko
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Akira
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Akira
Estada de 2 nits (set. 2024)

















