Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL PRELE





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Cabana bàsica, només per a dones, no fumadors

Cabana bàsica, només per a dones, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Rentadora/assecadora
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
2 Banys
Un bidet
Bany privat independent
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana bàsica, dormitori mixt, no fumadors

Cabana bàsica, dormitori mixt, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Rentadora/assecadora
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
4 Banys
Un bidet
Bany privat independent
Caixa forta
També et pot agradar

Tokyu Stay Tsukiji (Tokyo Ginza Area)
Chuo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Matsugaya 3-10-8, Tokyo, Tokyo, 111-0036
Sobre aquest allotjament
HOTEL PRELE
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL PRELE Tokyo
HOTEL PRELE Capsule hotel
HOTEL PRELE Capsule hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL PRELE
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
敦志
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
敦志
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hitomi
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hitomi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en grup
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Gamal
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gamal
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
?
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Callum
Viatge en grup
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Callum
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 de jul. de 2025
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
リョウ
12 de jul. de 2025
リョウ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
えり
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
えり
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ponchanok
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ponchanok
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JIANCHUN
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JIANCHUN
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
カズキ
15 de juny de 2025
カズキ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
?
14 de juny de 2025
?
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
10 de juny de 2025
Andrew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
9 de juny de 2025
Jesus
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
24 de maig de 2025
Kevin
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Naoki
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
コスパ以上でも以下でもない
Naoki
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Amaniasi
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaniasi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sherry
8 de maig de 2025
Sherry
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
AKIKO
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
AKIKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideki
28 d’abr. de 2025
Hideki
Estada d’1 nit (abr. 2025)