Hotel Axas Nihonbashi
Hotel a Tòquio, a la vora del riu i amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Axas Nihonbashi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 107 €
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors (with Precious Dining)

Suite, no fumadors (with Precious Dining)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Bunk Bed)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (Bunk Bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Renovació: 2016
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite Comfort, no fumadors (with Comfort Couch)

Suite Comfort, no fumadors (with Comfort Couch)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit hipoal·lergògena
Renovació: 2016
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 140 €
23 de juny - 24 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20-12, Nihonbashi Hakozakicho, Chuo-ku, Tokyo, 103-0015
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MONday Apart Premium NIHONBASHI
MONday Apart Premium NIHONBASHI
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 611 opinions
Preu actual: 132 €
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL AXAS
AXAS NIHONBASHI
HOTEL AXAS NIHONBASHI Hotel
HOTEL AXAS NIHONBASHI Tokyo
HOTEL AXAS NIHONBASHI Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Axas Nihonbashi
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
jackie
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jackie
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne-Marie
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne-Marie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YUKI
Viatge en família
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUKI
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Sarah
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eh!
Sarah
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
SI YE
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
20 de maig de 2024
SI YE
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Brett
Viatge en família
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brett
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Arun Mohan
Viatge en família amb nens petits
21 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arun Mohan
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best family friendly hotel
David
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
April
Viatge en família
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely home away from home
April
Estada de 7 nits (març 2024)
8/10, Bo
Zenon
Viatge en família
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Zenon
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Reza
Viatge en parella
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reza
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Alan
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 7 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Yee
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Yee
Estada de 2 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Yee
18 de febr. de 2024
Yee
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuchiung
Viatge en família
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很棒的住宿環境
Yuchiung
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en família
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Tristan
Viatge en família amb nens petits
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tristan
Estada de 5 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Shigeru
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shigeru
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Chun
25 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chun
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Taiju
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Taiju
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Gareth
30 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Awful…
Gareth
Estada de 6 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
TATSUMA
16 d’ag. de 2023
TATSUMA
Estada de 2 nits (ag. 2023)