Capsulehotel Suzumoriya
Hotel càpsula a Tòquio, a prop de l'atractiu següent: Tokyo Skytree
Galeria de fotos de l’allotjament Capsulehotel Suzumoriya





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, dormitori mixt

Habitació bàsica, dormitori mixt
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Un cobrellit
4 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, només per a dones

Habitació bàsica, només per a dones
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Un cobrellit
4 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
També et pot agradar

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.797 opinions
Preu actual: 389 €
21 de nov. - 22 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-chome-6-5 Kotobashi, Sumida City, Tokyo, Tokyo, 130-0022
Sobre aquest allotjament
Capsulehotel Suzumoriya
Allotjaments similars

HOTEL PRELE
HOTEL PRELE
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
- Microones
8.4 de 10, Molt bé, 118 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 300 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Capsulehotel Suzumoriya Tokyo
Capsulehotel Suzumoriya Capsule hotel
Capsulehotel Suzumoriya Capsule hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: Capsulehotel Suzumoriya
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 10 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Yusuke
3 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
John
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 6 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Harrison
10 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Harrison
Estada de 8 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Sammy
8 d’oct. de 2025
Sammy
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Osamu
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Osamu
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yurika
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yurika
Estada d’1 nit (set. 2025)
2/10, Horrible
Noriko
24 de set. de 2025
Noriko
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rie
12 de set. de 2025
Rie
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
??
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramanan
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramanan
Estada de 15 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
??
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
12 d’ag. de 2025
Fernando
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Satoshi
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoshi
Estada de 4 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
yamashirohugo
9 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
yamashirohugo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
shigeki
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
shigeki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
あかり
28 de jul. de 2025
あかり
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
YUAN CHI
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
晚班白髮男丟進禮儀大國日本的臉
YUAN CHI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Joel
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Joel
Estada de 19 nits (juny 2025)

















