APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 dormitori, no fumadors

Habitació individual estàndard, 1 dormitori, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(25 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 dormitori, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 dormitori, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(18 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
També et pot agradar

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.024 opinions
Preu actual: 124 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-12-11 Shintomi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Hatchobori Shintomicho
APA Hotel Hatchobori Shintomicho
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 699 opinions
Preu actual: 55 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1430 JPY per adult i 770 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay, Merpay i R Pay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
APA HOTEL Shintomicho-EkiKita Tokyo
APA Shintomicho-EkiKita Tokyo
APA Shintomicho-EkiKita
APA HOTEL Shintomicho Eki Kita
APA Hotel Shintomicho Ekikita
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita Hotel
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita Tokyo
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Adrián
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Adrián
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Adrián
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Adrián
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatrix Barbara
8 de jul. de 2025
Beatrix Barbara
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Steven
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Steven
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Norimasa
30 de juny de 2025
Norimasa
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
MAUNG
24 de juny de 2025
MAUNG
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
SHUN
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
SHUN
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Maria de Fatima
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria de Fatima
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Upul
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Upul
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Leonardo
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Samara
26 de maig de 2025
Samara
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Presley
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Presley
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsey
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsey
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
12 d’abr. de 2025
Daniel
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Edmund
Viatge en grup
10 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Edmund
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hiram
2 d’abr. de 2025
Hiram
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 9 nits (març 2025)
8/10, Bo
Michael
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kaitlin
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaitlin
Estada de 2 nits (febr. 2025)