APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Palau Imperial de Tòquio
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 dormitori, no fumadors

Habitació individual estàndard, 1 dormitori, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(23 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 dormitori, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 dormitori, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
També et pot agradar

Marunouchi Hotel
Chiyoda
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 874 opinions
Preu actual: 375 €
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-12-11 Shintomi, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo, 104-0041
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Hatchobori Shintomicho
APA Hotel Hatchobori Shintomicho
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 692 opinions
Preu actual: 63 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- L'allotjament cobra un impost municipal d'entre 100 i 200 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes per nit de menys de 10 000 JPY. També hi ha altres excepcions. Per obtenir-ne més informació, contacta amb l'oficina corresponent mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1430 JPY per adult i 770 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: PayPay, Merpay i R Pay.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
APA HOTEL Shintomicho-EkiKita Tokyo
APA Shintomicho-EkiKita Tokyo
APA Shintomicho-EkiKita
APA HOTEL Shintomicho Eki Kita
APA Hotel Shintomicho Ekikita
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita Hotel
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita Tokyo
APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita Hotel Tokyo
Preguntes freqüents
Opinions: APA Hotel Ginza Shintomicho Ekimae Kita
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Leonardo
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonardo
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Samara
26 de maig de 2025
Samara
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Presley
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Presley
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsey
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsey
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
12 d’abr. de 2025
Daniel
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 9 nits (març 2025)
8/10, Bo
Michael
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kaitlin
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaitlin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcel Bernhard
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel Bernhard
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Patrick E, Staten Island
Viatge en grup
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick E
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Kwangho
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Kwangho
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good room at a good price.
Craig
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Noriaki
2 de març de 2025
Noriaki
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LEE
27 de febr. de 2025
LEE
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
REI
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
REI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
JAVIER
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiny room
JAVIER
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hayata
10 de febr. de 2025
Hayata
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS JACOBO
Viatge en parella
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS JACOBO
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
PEIHSIN
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEIHSIN
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2025)