Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kawakyu





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3753, Nishimuro-Gun, Shirahama, Wakayama-ken, 649-2211
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 3300.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Kawakyu Hotel Shirahama
Kawakyu Hotel
Kawakyu Shirahama
Kawakyu
Kawakyu Hotel Shirahama Cho
Hotel Kawakyu Shirahama
Hotel Kawakyu
Hotel Kawakyu Nishimuro-gun
Kawakyu Nishimuro-gun
Hotel Kawakyu Wakayama
Kawakyu Wakayama
Hotel Kawakyu Hotel
Hotel Kawakyu Shirahama
Hotel Kawakyu Hotel Shirahama
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kawakyu
Opinions
9,2
Fantàstic
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
23 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
JUNYA
8 de febr. de 2022
JUNYA
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
要望です。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
KAZUHIRO
Viatge en família
28 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
KAZUHIRO
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
MAYUMI
Viatge en grup
28 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAYUMI
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Shotaro
22 de set. de 2021
Shotaro
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
minoru
9 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
minoru
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
JUNYA
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
高級感&親しみやすさのホテル


JUNYA
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
kazuto
29 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazuto
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
yuuichi
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuuichi
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事と立派なお部屋
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Ka Wing
6 de des. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
Good environment but dusty rooms
Ka Wing
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
奢華的體驗
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
sachiko, japan
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sachiko
10/10, Excel·lent
LAU
1 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAU
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
CHI FAI
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHI FAI
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
KWOK WAI
14 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KWOK WAI
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
さっち, 大阪
14 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
豪華な海辺のホテル
さっち
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
mimatsu02, tokyo
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació