Quest Mascot Serviced Apartments

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe a Sydney

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Quest Mascot Serviced Apartments

Recepció
Exterior
Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran | Bany | Dutxa, articles de tocador gratuïts, assecador de cabells i tovalloles
Apartament estàndard, 1 dormitori, cuina | Cuina privada | Microones, placa de cuina, cafetera i tetera i bullidora elèctrica
Sala de reunions

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta
  • Serveis de bugaderia
  • Serveis per a empreses

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions

Apartament executiu, 2 dormitoris

El més destacat

Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
  • 72 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals

Apartament estàndard, 1 dormitori, cuina

8,6 sobre 10
Excel·lent
(21 opinions)

El més destacat

Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
  • 56 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Estudi estàndard, 1 llit de matrimoni gran

8,2 sobre 10
Molt bo
(46 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
  • 32 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Apartament familiar, 2 dormitoris, cuina

9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)

El més destacat

Menjador independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Rentaplats
  • 72 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals O BÉ 2 llits de matrimoni grans

Studio Apartment

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Two Bedroom Apartment

  • Capacitat per a 5

Two Bedroom Executive Apartment

  • Capacitat per a 4
  • 2 Twin Beds and 1 King Bed O BÉ 2 King Beds

One Bedroom Apartment

  • Capacitat per a 3
  • 1 King Bed O BÉ 2 Twin Beds

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
108 114 Robey Street, Mascot, NSW, 2020

Què hi ha als voltants

  • Precincte Comercial Meriton Mascot Central - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Westfield Eastgardens - 5 minuts en cotxe - 4.6 km
  • Universitat de Sydney - 6 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Hipòdrom Royal Randwick - 6 minuts en cotxe - 5.4 km
  • Sydney Cricket Ground - 8 minuts en cotxe - 7.3 km

Com moure’s per la zona

  • Sydney St Peters Station: 5 min en cotxe
  • Mascot Station: 12 min a peu
  • Aeroport Internacional de Sydney-Kingsford Smith (SYD), Nova Gal·les del Sud: a 5 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 minuts a peu
  • ‪KFC - ‬8 minuts a peu
  • ‪Krispy Kreme - ‬6 minuts a peu
  • ‪A'la Indo Resto - ‬11 minuts a peu
  • ‪Patchett's Pies - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Quest Mascot Serviced Apartments

Hotel de luxe amb Westfield Eastgardens a prop
Quest Mascot Serviced Apartments, amb Camp de Golf de Kogarah i Hipòdrom Royal Randwick a poca distància, ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, una bugaderia i un centre de negocis. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un bar d'aperitius o una cafeteria disponibles per a tots els clients.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, ascensor i ordinadors disponibles
  • Magatzem d'equipatge, sala de recepcions i caixa forta a la recepció
  • Als comentaris dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal i de la proximitat a l'aeroport
Característiques de l'habitació
Les 91 habitacions tenen detalls com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes. A les opinions dels clients es diuen meravelles de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Dutxes, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable
  • Microones, torradores i dispensadors de gel

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 05:00 a 22:00 amb un horari preestablert
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament les instal·lacions (40 AUD per dia)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Bar o cafeteria

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Microones a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 8 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2008
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Dispensador de gel
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Microones
  • Placa de cuina
  • Torradora

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Registre d'entrada sense contacte
Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 10:00 i les 13:00, s'ha d'abonar un càrrec.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: de dilluns a dissabte (07:00-23:00) i de diumenge a diumenge (08:00-22:00)
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar prèviament amb l'allotjament per obtenir les instruccions per fer l'entrada i la informació sobre la caixa de seguretat. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 19:30, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció i caixa de seguretat

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 12 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Hi ha bressols disponibles per 10.0 AUD per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100 AUD per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 12.00 AUD per persona només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 12.00 AUD només l'anada (entre 2 i 13 anys).
  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 40.00 AUD per dia.
  • Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 10:00 i les 13:00, s'ha d'abonar un càrrec.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 AUD per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Quest Apartment Mascot Airport Sydney
Quest Sydney Airport Mascot
Quest Mascot Serviced Apartments Apartment
Quest Mascot Serviced Apartments
Quest Serviced Apartments
Quest Mascot Serviced Apartments Hotel Mascot
Quest Mascot Serviced Apartments Hotel
Quest Mascot Serviced Apartments Mascot
Quest Mascot Serviced Apartments Hotel Mascot

Preguntes freqüents

Quest Mascot Serviced Apartments accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Quest Mascot Serviced Apartments?

Hi ha aparcament disponible per 40.00 AUD per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Quest Mascot Serviced Apartments?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer l'entrada més tard de l'horari habitual (10:00-13:00).

A quina hora es fa el registre de sortida a Quest Mascot Serviced Apartments?

Registre de sortida: 10:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Quest Mascot Serviced Apartments ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 05:00-22:00 (durant un horari preestablert). S'aplica la taxa següent: 12.00 AUD per persona.

On es troba Quest Mascot Serviced Apartments?

Aquest hotel de luxe és a Mascot; tindràs Westfield Eastgardens a 4 km i Camp de Golf de Kogarah, a 4,6 km. Hipòdrom Royal Randwick i Sydney Cricket Ground també són a menys de 10 km. Mascot Station és a 12 min a peu i Domestic Airport Station, a 12 min.

Opinions: Quest Mascot Serviced Apartments

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 394 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 399 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 109 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 55 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 43 de 1000 opinions

8,6/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Cathy and Dave

Great stay!
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Kanter, Victoria Point

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stayed here for 1 night before a morning flight. Check in was quick, room was clean and quiet. Close to the domestic airport. They arranged airport transfers to the international terminal in the morning which was helpful. Easy to walk or catch the local bus 1 stop from the domestic terminal. I would stay again if i needed to be near the airport.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Samy

Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Luke

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
Z
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Cassie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I love staying here, easy walk to restaurants and shopping ..
Estada d’1 nit (març 2025)

4/10, Deficient

bhagya

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Disappointing Experience Overall Our stay was quite underwhelming. Upon arrival, the reception staff was rude and unhelpful. Despite calling ahead to reserve a parking spot, we were informed on arrival that no reservation had been made. This left us searching for parking late at night, which was frustrating after a long journey To make matters worse, our room keys didn’t work, and we had to return to reception to have them fixed. There was no sense of welcome or hospitality on the first day. However, the reception staff on the second day was somewhat helpful, which is appreciated. The room itself was quite small and did not meet our expectations.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Donna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Michelle

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
That it was central to the majority of things.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Eugene

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Near airport. Very clean.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Philip

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Dated
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Stamatina

Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Marie

Estada de 5 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Teng-Hui, Eastgardens

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very close to Sydney airport. The room is with reasonable quality for great price. Check in and check out was easy. Recommended for travelers for short stays.
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Pamela

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
No cafe or restaurant
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Wong Jia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly staff, good location.
Estada de 6 nits (març 2025)

8/10, Bo

Garry

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location close to Domestic Airport and train lines
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Walk here from the airport

Walking distance to the airport, Mascot village and buses/trains to CBD yet quiet and comfortable.
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

ALISON

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Close to Airport

Good location near the airport with bus stops close by.
Estada de 5 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

paul

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Mascot

Very good stay.
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Hannah

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Estada d’1 nit (març 2025)

2/10, Horrible

Timothy

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room wasn't great. The chairs at the table had stains on them, the bathroom had hair in it and smelt like stale water (wet dog). Bed was uncomfortable and check in didn't feel like it was worth anyone's time. Wouldn't recommend
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Shin

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
The facilities and rooms were not bad, but after 10 PM, the doors were locked, and I had to call to get the key. Also, the shuttle bus pickup location at the airport was hard to find, which was confusing. It seems better to take the train and walk from the airport.
Estada d’1 nit (març 2025)

6/10, Acceptable

Troy

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Getting into the car park from reception is very tight. Worn and very dated place
Estada d’1 nit (febr. 2025)