Shanghai Han Ting Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Districte Comercial del Carrer Nanjing
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shanghai Han Ting Hotel





Opinions
3,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Combinació de dutxa i banyera
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
També et pot agradar

The Westin Bund Center, Shanghai
Centre de Xangai
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 127 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 27, Luofu Road, Hongkou District, Shanghai, Shanghai, 200071
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Green Court Residence City Center Shanghai
Green Court Residence City Center Shanghai
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.451 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
19 de jul. - 20 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Shanghai Han Ting
Shanghai Han Ting Hotel
Ting Hotel
Han Ting Hotel
Han Ting
Shanghai Han Ting Hotel Hotel
Shanghai Han Ting Hotel Shanghai
Shanghai Han Ting Hotel Hotel Shanghai
Preguntes freqüents
Opinions: Shanghai Han Ting Hotel
Opinions
3,8
3,8/10
Neteja
4,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
3,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
イッシー, 日本国北海道札幌市
15 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
イッシー
Estada de 2 nits (nov. 2018)
2/10, Horrible
Wai Ming
13 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wai Ming
Estada de 6 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Dunya Sarmad
15 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Insekter på værelset
Dunya Sarmad
Estada de 3 nits (juny 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 10 nits (maig 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
2 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
予約サイトもサイトなら、ホテルもホテルのレベル
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Lishi, JAPAN
4 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ロケーションは抜群
Lishi
Estada de 3 nits (març 2018)
2/10, Horrible
fujiken, JAPAN saitama
16 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
格安のホテル
fujiken
Estada d’1 nit (febr. 2018)
4/10, Deficient
peter, montreal
3 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
proximety to downtown its only asset. Poor heating
peter
Estada de 8 nits (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
mohamed maged, egypt
24 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mohamed maged
Estada de 8 nits (oct. 2017)
2/10, Horrible
JG KIM
26 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
too old..
JG KIM
4/10, Deficient
Tim, Shanghai
19 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not too bad for the price
Tim
4/10, Deficient
福, 北九州
11 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
価格重視の方にはいいかも
福
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
ホテル名が違う
Viatger verificat
2/10, Horrible
ニーナ, ソウル
16 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
今までで一番悲惨なホテルでした
ニーナ
6/10, Acceptable
Eddy, San Diego CA
4 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Close to a 10 Line station but in bad condition!
Eddy
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de març de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Please reconsider this hotel
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
16 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everything was terrible
Viatger verificat
2/10, Horrible
Barry
26 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Totally awful
Barry
2/10, Horrible
Frank Fanxiong, US
26 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worst hotel I have ever stayed.
Frank Fanxiong
2/10, Horrible
Abdullah
23 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad hotel and dirty room with cockroaches
Abdullah
2/10, Horrible
Nevenka
8 d’oct. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació