Hotel Leonardo Da Vinci
Hotel a Sàsser amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Leonardo Da Vinci





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació, habitacions connectades

Habitació, habitacions connectades
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Roma 79, Sassari, SS, 07100
Sobre aquest allotjament
Hotel Leonardo Da Vinci
Allotjaments similars

Hotel Carlo Felice
Hotel Carlo Felice
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 263 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40 EUR per vehicle.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 8.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Leonardo Da Vinci Sassari
Leonardo Da Vinci Sassari
Hotel Leonardo Da Vinci Hotel
Hotel Leonardo Da Vinci Sassari
Hotel Leonardo Da Vinci Hotel Sassari
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Leonardo Da Vinci
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
8,4
Ubicació
8,4
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Ursula
Viatge en parella
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ursula
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Elena
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
22 de jul. de 2025
Jonas
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge en parella
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiano
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
仕事での滞在
Viatger verificat
Estada de 17 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ali
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Jessica
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
MICKAEL
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MICKAEL
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Uwe
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guido
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guido
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rhiannon
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly welcome
Rhiannon
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Umberto
27 de febr. de 2025
Umberto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
elena
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
elena
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Federica
10 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Federica
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Alessandro
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Soluzione in centro a Sassari
Alessandro
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
pietro
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pietro
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Francesco
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Francesco
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sergio, Houston
Viatge en família
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gavino
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gavino
Estada de 11 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Gianluca
Viatge de negocis
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gianluca
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Eleonora
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eleonora
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mayer
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayer
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
MARCO
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
MARCO
Estada d’1 nit (set. 2024)








