Cafe Bleu Relais
Casa d'hostes d'estil mediterrani amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cafe Bleu Relais





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni

Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 dormitori

Habitació estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Giovanni Maria Angioy, 3/A, Sassari, SS, 7100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Carlo Felice
Hotel Carlo Felice
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 256 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 1.23E+13
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Cafe Bleu Relais Guesthouse Sassari
Cafe Bleu Relais Guesthouse
Cafe Bleu Relais Sassari
Cafe Bleu Relais Sassari
Cafe Bleu Relais Guesthouse
Cafe Bleu Relais Guesthouse Sassari
Preguntes freqüents
Opinions: Cafe Bleu Relais
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
AUDE
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paradis
AUDE
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Cécile
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sublime !
Cécile
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Sylvain
Viatge en parella
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvain
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Mariagrazia
Viatge de negocis
18 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariagrazia
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
davide
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una bella struttura nuova al centro di Sassari
davide
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Lyes
21 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lyes
Estada de 7 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Irina
Viatge de negocis
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miglior alloggio a Sassari
Irina
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Jean Marc
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super super B&B..... Bravo Café bleu
Jean Marc
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
mauro
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mauro
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Frederic
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
le top!
Frederic
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Matteo
17 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SEMPLICEMENTE SPETTACOLARE!!!
Matteo
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Alessandro
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Details matter !
Alessandro
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Dali, Paris
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dali
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Pamela, Florence
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pamela
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de set. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Pam, Sardegna
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel close to the center.
Pam
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
André, Sundbyberg
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A true gem
André
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
joseph
18 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
grande qualité
joseph
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
BIN
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BIN
Estada de 3 nits (juny 2018)