Hotel Los Cedros
Hotel a Salto amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Los Cedros





Serveis populars
El preu actual és de 65 €
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Uruguay 657, Salto, Salto, 50000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Salto Hotel & Casino
Salto Hotel & Casino
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 131 opinions
Preu actual: 78 €
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Del 15 de novembre al dia després de pasqua, és possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Uruguai sobre el valor afegit (10 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (10 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 21 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Los Cedros Salto
Hotel Los Cedros
Los Cedros Salto
Hotel Los Cedros Hotel
Hotel Los Cedros Salto
Hotel Los Cedros Hotel Salto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Los Cedros
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 d’abr. de 2025
Estada de 15 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Esteban
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esteban
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Horacio
Viatge de negocis
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Horacio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Cecilia
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecilia
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Horacio
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Horacio
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena opción
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Nestor
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lindo como siempre
Nestor
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Alison Camila
Viatge en grup
17 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortable

Alison Camila
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
CHRISTIAN
Viatge de negocis
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHRISTIAN
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Ben
Viatge en família
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 3 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Eric
24 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eric
Estada de 4 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
José
16 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Antonino
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Antonino
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Yuko
29 de nov. de 2022
Yuko
10/10, Excel·lent
Martin
4 d’oct. de 2022
Martin
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
César Augusto
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo hotel
César Augusto
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Luis
9 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Horacio
Viatge de negocis
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Horacio
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Alex
11 de juny de 2022
Alex
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Jorge
Viatge de negocis
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Alexandra
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada de 3 nits (abr. 2022)