Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja Verda
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

130, Rue De La Liberté, Saint-Lo, Manche, 50000
Sobre aquest allotjament
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô
Allotjaments similars

Ibis Budget Saint Lo
Ibis Budget Saint Lo
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 350 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
5 de des. - 6 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.74 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 13 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Brit Hotel Lunotel
Brit Hotel Lunotel Saint-Lo
Brit Lunotel
Brit Lunotel Saint-Lo
Lunotel
Hotel Restaurant Lunotel Saint-Lo
Hotel Restaurant Lunotel
Restaurant Lunotel Saint-Lo
Restaurant Lunotel
Hotel Restaurant Lunotel
Le Pavillon Saint Lo Saint Lo
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô Hotel
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô Saint-Lo
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô Hotel Saint-Lo
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’oct. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Virginie
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Virginie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Philip
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emilie
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Emilie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
ANNIE
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ANNIE
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Tiziana
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiziana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Lahme
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klein und nicht komfortabel
Lahme
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
jacques
29 de jul. de 2025
jacques
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Karen Susanne
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel
Karen Susanne
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphane
19 de jul. de 2025
Stéphane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
ZOBIRI
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZOBIRI
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leo
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leo
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Brigitte
4 de jul. de 2025
Brigitte
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David, Sturgis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gilles
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ce que l on attend d un hôtel
Gilles
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
John
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gabriel
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Samuel
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
françois
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
françois
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphanie
Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Stéphanie
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Fabien
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabien
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Frederic
Estada d’1 nit (nov. 2024)








