The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel
Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Binnendieze
Galeria de fotos de l’allotjament The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(28 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació Deluxe, 2 llits individuals, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, vistes a la ciutat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Magistratenlaan 54, 's-Hertogenbosch, North Brabant, 5223
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Tulip Hotel Central
Golden Tulip Hotel Central
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 764 opinions
Preu actual: 139 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 22.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 EUR per dia (a 483 m).
- Càrrec per animals de companyia: 50 EUR per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 35 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
THE DEN Hertogenbosch tribute Portfolio
The Den ‘s Hertogenbosch a Tribute Portfolio Hotel
The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel Hotel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,2
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Hélène
Viatge en parella
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hélène
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mandie
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Mandie
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcha
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcha
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Eileen
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eileen
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Arno, apeldoorn
Viatge en parella
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arno
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
eduardo
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eduardo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
TAKAHIKO
21 de jul. de 2025
TAKAHIKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Debby
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Debby
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Takeshi
Viatge de negocis, Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada de 19 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ricardo
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Damian
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not as good as it was.
Damian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ella
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Farzeea
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Farzeea
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Amar
16 de juny de 2025
Amar
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en grup
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Louise
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Petry
1 de juny de 2025
Petry
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bernice
30 de maig de 2025
Bernice
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (maig 2025)








