Hotel Jo van den Bosch
Hotel a 's-Hertogenbosch amb restaurant i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Jo van den Bosch





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Boschdijkstraat 39a, 's-Hertogenbosch, 5211 VD
Sobre aquest allotjament
Hotel Jo van den Bosch
Allotjaments similars

The Saints Hotel
The Saints Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
9.2 de 10, Fantàstic, 32 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Jo van den Bosch 's-Hertogenbosch
Jo van den Bosch 's-Hertogenbosch
Jo van den Bosch
Jo van n Bosch 'sHertogenbosc
Hotel Jo van den Bosch Hotel
Hotel Jo van den Bosch 's-Hertogenbosch
Hotel Jo van den Bosch Hotel 's-Hertogenbosch
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Jo van den Bosch
8,2
Molt bo
8,8
Neteja
8,8
Ubicació
9,2
Personal i servei
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Rei
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best hotel ever!
Rei
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Allen
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant stay
Allen
Estada de 4 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Mindaugas
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mindaugas
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Jacqueline
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Dirk
17 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirk
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Hans
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Michelle
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Michelle
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)








