Van der Valk Hotel Ridderkerk
Hotel de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Ridderkerk





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Assecador de cabells
Bany privat
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Krommeweg 1, Ridderkerk, 2988 CB
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bastion Hotel Barendrecht
Bastion Hotel Barendrecht
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 409 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.50 EUR per adult i 9.25 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hotel Ridderkerk
Van der Valk Ridderkerk
Van Valk Hotel
Van der Valk Hotel
Van Der Valk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel
Van der Valk Hotel Ridderkerk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel Ridderkerk
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Ridderkerk
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Dorinda
7 de jul. de 2025
Dorinda
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia Abr.24




Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
robert
10 d’abr. de 2025
robert
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kar Choon
Viatge en família amb nens petits
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kar Choon
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Finn
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Finn
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel parfait
Jerome
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jerome
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arnaud
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arnaud
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jae hoon
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jae hoon
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Claudia
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ibrahim
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Affärshotell
Ibrahim
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
jos
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly, Port Ewen
30 de des. de 2024
Kelly
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kelly, Port Ewen
Viatge en família
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sungdae
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sungdae
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Chun Yeung Desmond
Viatge en parella
18 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Chun Yeung Desmond
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Peter
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Niels
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Vitali, Düsseldorf
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vitali
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)