Mihad Hotel
Hotel a Rabat amb esmorzar gratuït i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mihad Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Banyera profunda
També et pot agradar

Conrad Rabat Arzana
Harhoura
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 58 opinions
Preu actual: 261 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7, Avenue Atlas, Agdal, Rabat, 10000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

L'Alcazar
L'Alcazar
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 143 opinions
Preu actual: 145 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.22 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 EUR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Mihad Hotel RABAT
Mihad RABAT
Mihad Hotel Hotel
Mihad Hotel Rabat
Mihad Hotel Hotel Rabat
Preguntes freqüents
Opinions: Mihad Hotel
Opinions
7,2
Bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Younes
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
٧/١٠
Younes
Estada de 3 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Riad
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riad
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 10 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 8 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Old Hotel in Modern Location
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Mounira
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trevlig hotel
Mounira
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Jean Michel
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Michel
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
pamela
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
pamela
Estada de 2 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de març de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)