Renaissance Hotel
Hotel a Tabarre amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Renaissance Hotel





Opinions
5,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, nivell executiu

Habitació estàndard, nivell executiu
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Estudi, cuina bàsica

Estudi, cuina bàsica
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tabarre 52, Port-au-Prince
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kemael Hotel
Kemael Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 142 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Renaissance Hotel Port-au-Prince
Renaissance Port-au-Prince
Renaissance Hotel Hotel
Renaissance Hotel Port-au-Prince
Renaissance Hotel Hotel Port-au-Prince
Preguntes freqüents
Opinions: Renaissance Hotel
Opinions
5,6
5,8/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
7 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
GUERLINE
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GUERLINE
Estada de 6 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Simone
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Nicolas, Irvington, NJ
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 7 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Edrice, Connecticut
26 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edrice
Estada de 2 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
Merlin, Boston
3 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location but bad service
Merlin
Estada de 6 nits (juny 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
jl, virginia
17 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not to bad hotel is close to the airport
jl
Estada de 6 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Nadine
10 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadine
Estada de 5 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
vanessa, Coquitlam, BC
7 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel!
vanessa
Estada de 6 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
p, Orlando,fl
5 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
p
Estada de 7 nits (des. 2017)
4/10, Deficient
John
30 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keep looking...
John
Estada de 6 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
jonathan, miami
10 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great time
jonathan
Estada d’1 nit (nov. 2017)
4/10, Deficient
BOBBY, MIAMI, FLORIDA
22 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Stay at this hotel from October 14 to October 18
BOBBY
Estada de 4 nits (oct. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
4 d’oct. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel stay
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Thomas, louisiana
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice secure hotel
Thomas
Estada de 7 nits (ag. 2017)
2/10, Horrible
Jean
23 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very bad experience
Jean
Estada de 3 nits (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Marhino
31 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marhino
Estada de 2 nits (maig 2017)
8/10, Bo
Guiteau
28 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guiteau
10/10, Excel·lent
Saint Luc
24 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
all areas was cleaning swimming pool was very clea
Saint Luc
4/10, Deficient
Jan, Florida
31 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
4/10, Deficient
Jay, World Traveler
13 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A place with potential. Nice layout. Good LOC
Jay
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets