Hotel Est
Hotel a Piombino amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Est





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
26 d’oct. - 27 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó o pati
Control de la temperatura
Televisor LED
Carta de coixins
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols italians de la marca Frette
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Est és a Piombino, al centre i a prop d'una estació de tren. Parc Arqueològic de Baratti i Populonia i Ruïnes de Populonia són alguns dels punts d'interès de la regió. Si busques unes vacances actives, també pots apropar-te a Tenuta Poggio Rosso Winery i a Calidario Termes Etrusques. També val la pena visitar Hotel Termes de Caldana Piscina Pública i Reserva Natural Estatal Tomboli Follonica.

Via Piave, 7, Piombino, LI, 57025
Què hi ha als voltants
- Museu Arqueològic de Populonia - 10 minuts a peu - 0.9 km
- Museu del Castell i de les Cer àmiques Medievals - 11 minuts a peu - 1.0 km
- Platja de Cala Moresca - 5 minuts en cotxe - 3.2 km
- Platja de Baratti - 15 minuts en cotxe - 11.8 km
- Parc Arqueològic de Baratti i Populonia - 16 minuts en cotxe - 12.5 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Caffè Bernardini - 4 minuts a peu
- Caffetteria da Francesca - 6 minuts a peu
- Maria Pia - 8 minuts a peu
- Big Jo pizzeria trattoria - 8 minuts a peu
- Pizza Più - 9 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Est
Allotjaments similars

HOTEL ARISTON
HOTEL ARISTON
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de maig, 0.00 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
- Taxa municipal: del 1 de juny al 30 de setembre, 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 EUR per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes al recàrrec següent: 2 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Est Piombino
Hotel Est
Est Piombino
Hotel Est Hotel
Hotel Est Piombino
Hotel Est Hotel Piombino
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Est
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
8,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
(-)-(-)
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
(-)-(-)
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
William
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gianfranco
Viatge en família
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianfranco
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
PATRICK
Viatge de negocis
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PATRICK
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Irene, Pisa
Viatge en parella
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Anna Daniela
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna Daniela
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
PATRICK
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topppp
PATRICK
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Carla
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carla
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
CARLO
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLO
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Roland
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charme et simplicité.
Roland
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Jannet, Canada
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jannet
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
M, Pisa
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gentile e impeccabile
M
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Jens, Belgium
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
stefano, lucca
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stefano
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Raffaella, Gallarate
3 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel comodo sia per il centro che per il porto
Raffaella
Estada de 2 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grazioso albergo a 2 passi dal centro
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Philippe
9 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Pernilla
12 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enkelt och fräsch cityhotel med trevlig personal.
Pernilla
Estada de 2 nits (jul. 2017)
4/10, Deficient
Ilkka
13 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ei arvoa hinnalle
Ilkka
8/10, Bo
Roberto
6 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicino al centro storico
Roberto
10/10, Excel·lent
Alain, Hyeres
8 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








