Fred Hotel
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Jardí de Luxemburg
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fred Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Llençols italians de la marca Frette
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,2 sobre 10
Fantàstic
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Llençols italians de la marca Frette
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Renovació: 2011
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Llençols italians de la marca Frette
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
8,4 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Llençols italians de la marca Frette
Bany privat
També et pot agradar

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 310 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Avenue Villemain, Paris, 75014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Fabe Hotel
Le Fabe Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 405 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.53 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 25 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia (a 400 m; horari: 06:00-21:00).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Tots els clients han de presentar un passaport o document d'identitat vàlid.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Fred Hotel
Fred Hotel Paris
Fred Hotel Paris
Hotel Fred
Fred Hotel Hotel
Fred Hotel Hotel Paris
Preguntes freqüents
Opinions: Fred Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
alain
11 de jul. de 2025
alain
Estada de 9 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina, northridge
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Heather
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Sandra
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Denis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZ
7 de maig de 2025
LUIZ
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tineke
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tineke
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Elina
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Rauhallinen hotelli
Elina
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Fabrice
2 d’abr. de 2025
Fabrice
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
kevin j.
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kevin j.
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Christine
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gavin
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MATTEO
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MATTEO
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ken
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ken
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jérôme
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérôme
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rubi
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rubi
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gibert
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gibert
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viki
9 de març de 2025
Viki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
CATHERINE
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CATHERINE
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Khaled
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khaled
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Rodolphe
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Rodolphe
Estada d’1 nit (febr. 2025)