Boutique Hotel & Restaurant Cordial
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Museu Jan Cunen
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Boutique Hotel & Restaurant Cordial





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de disseny

Habitació doble de disseny
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Terra tèrmic (bany)
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual de disseny

Habitació doble per a ús individual de disseny
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Capçal de dutxa tipus cascada
Terra tèrmic (bany)
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Oostwal 175, Oss, 5341 KM
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel - Restaurant Oss
Fletcher Hotel - Restaurant Oss
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 197 opinions
Preu actual: 80 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15.00 EUR per adult i 7.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 17.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
De Weverij
De Weverij Oss
Hotel De Weverij
Hotel De Weverij Oss
Hotel Weverij Oss
Hotel Weverij
Weverij Oss
Weverij
Hotel De Weverij
& Restaurant Cordial Oss
Boutique Hotel Restaurant Cordial
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Oss
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Hotel
Boutique Hotel & Restaurant Cordial Hotel Oss
Preguntes freqüents
Opinions: Boutique Hotel & Restaurant Cordial
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Lisanne
22 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisanne
Estada de 4 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Bob
4 de gen. de 2023
Bob
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
winfield
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
winfield
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge de negocis
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
leonardo
5 de maig de 2022
leonardo
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Patricia
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
17 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Janis
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janis
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Michiel
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michiel
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fijn verblijf
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Talitha
Viatge de negocis
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Talitha
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very comfortable hotel in excellent location
John
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Jack
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada de 4 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Marek
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marek
Estada de 4 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Patrick
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Ineke
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ineke
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Nico, Castelnau-Le-Lez
Viatge de negocis, Viatge en família
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nico
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Nana
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig fint sted
Nana
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Per
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt sted
Per
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)