Okumizuma Onsen
Ryokan a la vora del riu amb serveis de spa i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Okumizuma Onsen





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Un bidet
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 459 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3159 Kotsumi, Kaizuka, Osaka-fu
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fudouguchikan
Fudouguchikan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
9.4 de 10, Excepcional, 225 opinions
Preu actual: 272 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 1080 JPY per adult i 1080 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-17:00.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Okumizuma Onsen Inn Kaizuka
Okumizuma Onsen Inn
Okumizuma Onsen Kaizuka
Okumizuma Onsen
Okumizuma Onsen Ryokan
Okumizuma Onsen Kaizuka
Okumizuma Onsen Ryokan Kaizuka
Preguntes freqüents
Opinions: Okumizuma Onsen
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
AK, HK
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AK
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
명하
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
명하
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
R, California
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
time of relaxation
R
Estada d’1 nit (abr. 2018)
8/10, Bo
manua, seoul
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
전통료칸경험으로 괜찮음
manua
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
대체로 만족스러웠습니다.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Monne, Hongkong
30 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Monne
Estada d’1 nit (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Alice
23 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alice
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
CHO, KOREA
26 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
깔끔하고 편안한 온천료칸
CHO
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Yan Yu
24 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yan Yu
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Sunny, 오사카
27 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
너무 예쁜 곳이었어요.
Sunny
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
진짜 친절하고 느낌 좋은 료칸
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Yuneui
23 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
전통적인 료칸에서 60세의 끝자락에선 여고동창
Yuneui
10/10, Excel·lent
FANG
21 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unique and nice hotel
FANG
8/10, Bo
Po Yee
7 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
招呼很周到的酒店
Po Yee
10/10, Excel·lent
CHOR MING
26 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHOR MING
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
WING HO
26 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WING HO
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
KIM, KOREA
5 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋은 휴식이 엿다
KIM
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació